Retourbeleid & Klachten

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Na ontvangst van het product, heeft u 14 dagen de tijd om door te geven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht via info@rockandshine.nl Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Wij nemen uw klacht serieus en zullen zsm reageren. Neem altijd eerst contact op, zodat wij kunnen overleggen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zorg ervoor dat de producten die je retourneert in oorspronkelijke staat worden teruggestuurd. Gepersonaliseerde- en/of op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Rock & Shine
Guldeland 45
2291 VH Wateringen.
Info@Rockandshine.nl

Vermeld hierbij de reden van retour en het ordernummer.
(De retourkosten zijn voor eigen rekening)

 

 

 

 

© 2018 - 2020 Rock & Shine | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel